A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével. A Kastner & Partners reklámügynökség által megálmodott, és elkészített szpotban a humoros kontrasztot a sportolókat felvonultató filmek heroikussága, illetve az otthonszépítés öröme teremti meg. Nagy Laci nemcsak népszerűsége és magával ragadó személyisége miatt lett a film főszereplője, hanem a kézilabdázó és a kétkezi munka között könnyen megteremthető kapcsolat miatt is: a filmben magától értetődően a labdát cseréli le festőhengerre.
A Poli-Farbe küldetése, hogy megváltoztassa az emberek előítéletét a falfestéssel szemben, hiszen a Poli-Farbe Platinum segítségével sokkal könnyebb a falakat lefesteni, mint ahogy erre a fogyasztók általánosságban gondolnak. A Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték nem csak illatosított, de egy rétegben fed, gyorsan szárad, használata csepegésmentes, így nem igényel különösebb előkészületet vagy nagyobb utólagos takarítást a festés.
A Poli-Farbe Magyarország egyik meghatározó festékgyára nem véletlenül állt össze egy csapatba hazánk és a világ egyik legjobb kézilabdázójával. A Poli-Farbe elkötelezett támogatója a magyar élsportnak, 2013 óta a Magyar Olimpiai Bizottság arany fokozatú támogatója, illetve a Mi Iskolánk Bajnoka elnevezésű tornacsarnok felújítási program egyik támogatója. A Magyar Csapat iránti kötődés kifejezésére külön riói színkollekciót is alkotott 2016-ban a festékgyár, amely a Poli-Farbe Platinum RIO nevet kapta. A nyolc új színvariáció a Poli-Farbe Platinum termékcsalád része, azonos receptúra alapján készült. Már szakkereskedésekben és barkácsáruházakban is elérhető!
A Poli-Farbe Platinum hirdetései televízióban, print, online felületeken futnak, intenzív PR és social média aktivitásokkal támogatva.