Rádiós szpotkampánnyal kívánja márkaismertségét növelni hazánk meghatározó magyar tulajdonban lévő festék- és vakolatgyártó vállalata, a Poli-Farbe. Az április végétől futó kampány kizárólagos partnere a Neo FM, a szpotgyártásban pedig a Bumeráng című reggeli show műsorvezetői is aktívan részt vettek. A reklámokban a Poli-Farbe legismertebb festékmárkáit, a Platinumot, a Platinum Kidet, a Neo-t, a Cellkolort és a Borókát egyedi, humoros formában közelíti meg Bochkor Gábor, Boros Lajos és Voga János, míg a tanulságokat és a jó tanácsokat Gombos Edina, a Poli-Farbe reklámarca és -hangja biztosította.
Gombos Edina 2009 óta működik közre a Poli-Farbe reklámkommunikációjában, a termékek tesztelését követően nevét és arcát adta a Poli-Farbe Platinum Kid bababarát falfestéknek, a Policolor hőszigetelő rendszernek, illetve a DuPont és a Poli-Farbe közös fejlesztésének, a Poli-Farbe Neo teflonos festéknek. A műsorvezető és a festékgyár eddig elsősorban televíziós szpotban, illetve online és print felületeken dolgozott együtt - számos vonal alatti megoldás mellett -, így rádióreklámot először készítettek együtt.
Az intenzív online marketing és social média támogatással megvalósuló rádiós kampány pikantériája, hogy Gombos Edina és a bumerángos csapat annak idején rossz szájízzel vált el egymástól a Neo FM elindulásakor, s Gombos Edina évek után most először, fizetett hirdetés formájában tért vissza ugyanabba az idősávba, ahol korábban több mint egy évtizedet töltött el.