Kamionok, teherautók és személyautók is magunkon viselik mostantól a Poli-Farbe két legsikeresebb termékcsaládjának, a Platinumnak és a Poli-Farbe Neónak a színvilágát és üzenetét, hiszen megkezdődött a festékgyár járműparkjának átmatricázása és az autóponyvák lecserélése. A szállítás egy sajátos munkafolyamat minden cég életében, ráadásul különös fontossággal bír, hiszen a megrendelt árucikkek időben való célba juttatása az egyik legfontosabb feltétele a sikeres üzletnek. A járművek külső felületei azonban mozgó reklámeszközökké is válhatnak a szállítás közben, és amíg járják a hazai és külföldi utakat, átadhatják a vásárlóközönségnek a legfontosabb szöveges és képi üzeneteket. Nincs ez másként a megújult Platinum és az új termékcsalád, a Neo esetében sem. Az áruszállító kamionok évente csaknem 700 ezer kilométert tesznek meg, míg a személyautók több mint 600 ezret. Ez azt jelenti, hogy az év szinte minden napján, több mint egymillió kilométeren keresztül láthatóak "ingyen" a Poli-Farbe reklámjai. Aki látja őket, az biztos lehet benne, hogy a Poli-Farbe termékei célba érnek!